Reklamácie, vrátenie a výmena tovaru

 

Výmena tovaru

Na výmenu tovaru máte 30 dní od prevzatia zásielky .

Tovar je možné vymeniť za iný ak :

- nezodpovedá vaším predstavám, nepáčil sa obdarovanej osobe, alebo ste našli na šperku nejakú vadu, ktorú sme prehliadli pri balení objednávky. ( V prípade poškodeného šperku je potrebné vopred zaslať fotku problému na náš mail : obchod@mirabile.sk ) 

Výnimku z možnosti výmeny alebo odstúpenia od zmluvy tvorí tovar, osobitne určený pre jedného spotrebiteľa. Môže ísť napríklad o šperky, ktoré sa nejakým spôsobom upravujú pre zákazníka – napríklad gravírovaním, úpravou štandardnej veľkosti, šírky a pod. Takýto tovar je jasne určený len pre konkrétneho zákazníka a preto ho zákazník nemôže vymeniť !

Tovar zakúpený v e-shope  MIRABILE , nám zašlite s vyplneným formulárom (stiahnite ho nižšie v odkaze) a dokladom o kúpe (tašku,  príp. certifikát a záručný list posielať netreba, viacnásobnou prepravou sa iba znehodnotia) v poistenej listovej zásielke poštou na adresu:

OC KORZO, MIRABILE,

Nábrežná 1913/5a

Prievidza, 971 01

Sprievodný dokument k výmene tovaru na stiahnutie:

Dokument-vymena-tovaru

Výmeny  zaslané na uvedenú adresu sú vybavované do 7 pracovných dní.

Ohľadom prijatia zásielky zákazníkov neinformujeme (odporúčame si odsledovať zásielku podľa sledovacieho/podacieho čísla). Ohľadom odoslania vám príde notifikačný e-mail. Nezodpovedáme za nedoručenie zásielky a tiež za nevyzdvihnutie zásielky z dôvodu nedoručenia oznamu o uloženej zásielke. V prípade, že zistíte že je zásielka uložená na pošte, nás prosím čo najskôr kontaktujte s pripraveným podacím číslom zásielky.

 

Vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru je možné do 14 dní od prevzatia zásielky .

Vrátenie tovaru si môžete nárokovať prostredníctvom odoslania tovaru spolu s dokladom o kúpe a vyplneným sprievodným dokumentom  (nie v predajni). Kompletný tovar v pôvodnom balení, zašlite spolu so sprievodným listom, kde uvediete aj vaše číslo účtu. Ak bola objednávka hradená online platobnou kartou, tak je možné peniaze vrátiť priamo na účet platiteľa.

Tovar nám pošlite poštou na adresu:

OC Korzo, Mirabile, Nábrežná 1915/5a, Prievidza, 97101

alebo cez Packetu na výdajné miesto : Galéria Jabloň, M.Falešníka 6, Prievidza )

Výnimku z možnosti odstúpenia od zmluvy tvorí tovar osobitne určený pre jedného spotrebiteľa. Môže ísť napríklad o šperky, ktoré sa nejakým spôsobom upravujú pre zákazníka – napríklad gravírovaním, úpravou štandardnej veľkosti, šírky a pod. Takýto tovar je jasne určený len pre konkrétneho zákazníka a preto ho zákazník nemôže vrátiť !

Objednávku s osobným odberom priamo na predajni je možné vrátiť iba v predajni, kde ste si ju vyzdvihli. Pred vrátením je potrebné nás vopred kontaktovať na e-mailovej adrese: obchod@mirabile.sk  a uviesť číslo objednávky.

 Ohľadom prijatia zásielky zákazníkov neinformujeme (odporúčame si odsledovať zásielku podľa sledovacieho čísla).

V prípade akcií a darčekov  viazaných na nákup viacerých šperkov (akcia 3 + 1 zadarmo, 4 + 1 zadarmo, 1 + 1 za polovicu atď.) je možné, v prípade záujmu o vrátenie tovaru, vrátiť iba kompletnú objednávku !

Pri vrátení časti objednávky, bude suma prepočítaná na tovar, ktorý v objednávke po vrátení zostane.

Podľa § 10 ods. 4 zákona č. 102/2014 Z.z.  spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Zákazník má právo po prevzatí tovaru v rámci lehoty na odstúpenie od zmluvy tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom, ako je to obvyklé pri nákupe v klasickej kamennej predajni, t.j. odskúšať tovar tak, aby zistil základné vlastnosti a funkčnosť tovaru. Pokiaľ opotrebenie tovaru presahuje známky štandardného odskúšania tovaru, resp. nesie známky nosenia, či poškodenia, môže predajca znížiť sumu na vrátenie za tento tovar.

Sprievodný dokument k vráteniu tovaru na stiahnutie: 

Dokument-vratenie-tovaru

 

Reklamácia tovaru 

Na všetok tovar zakúpený v našom e-shope poskytujeme záruku 24 mesiacov ( 2 roky od dátumu zakúpenia ).

Ak sa na tovare, ktorý ste u nás zakúpili, vyskytne počas záručnej doby výrobná vada ( nie mechanické poškodenie, ktoré ste si zapríčinili sami napr. roztrhnutím pri zachytení šperku, jeho poškriabaním a zdeformovaním napr. pri spaní, alebo prišliapnutí šperku , či poškodení povrchovej úpravy pri sprchovaní alebo oxidácií s kozmetikou či parfémom), môžete ho:

  • spolu s faktúrou a vyplneným sprievodným dokumentom priniesť do akejkoľvek našej predajne alebo odoslať na adresu : OC Korzo, Mirabile, Nábrežná 1915/5a, Prievidza, 971 01 alebo Packetou na výdajné miesto Galéria Jabloň, M.Falešníka 6, Prievidza, 97101 

 

O prijatí zásielky vás informovať nebudeme. Stav doručenia môžete sledovať prostredníctvom čísla zásielky na stránke spoločnosti Packeta alebo pošty. Ohľadom spätného odoslania vám zašleme notifikačný e-mail. 

 

Stiahnúť sprievodný dokument :

reklamacny-formular

 

Pokiaľ nemáte možnosť si sprievodný dokument vytlačiť, pokojne ho napíšte čitateľne rukou.

 

Ako zabaliť šperk, ktorý nám posielate?

Šperk, ktorý chcete poslať zabaľte najlepšie do pôvodnej krabičky, ktorá ochráni šperk pred prípadným ďalším poškodením pri preprave. Následne odporúčame krabičku so šperkom vložiť do bublinkovej obálky so spiatočnou adresou.