Časté otázky

FAQ - ČASTÉ OTÁZKY

1. Aká je doba vybavenia a dodania objednávky ?

Doba vybavenia a dodania objednávky závisí od spôsobu platby a dopravy, ktorú si vyberiete. Objednávky ( SKLADOM ) vybavujeme a odosielame počas pracovných dní, do 24 hodín od prijatia platby na účet. Výnimku tvorí len rušné obdobie pred Vianocami, kedy sa doba predlžuje o 1 až 3 dni. 

Dodanie slovenskou poštou trvá zvyčajne 1-2 pracovné dni, Packetou ( Zásielkovňou ) 2-3 dni. Kuriérom slovenskej pošty zvyčajne 1 deň. 

Príklad najrýchlejšieho vybavenia a dodania : V pondelok ( najneskôr štvrtok ) si odošlete objednávku do 14:00 hod. ktorú zaplatíte kartou, a zvolíte si dodanie 1.triedou slovenskej pošty alebo kuriérom slovenskej pošty. Objednávku v rovnaký deň vybavíme a odošleme. Doručená môže byť už nasledujúci pracovný deň.

Ak si prajete objednávku odoslať na adresu osoby, ktorej chcete šperk darovať, vypíšte jej adresu dodania a upozornite nás v poznámke pri objednávke. 

2. Koľko trvá a stojí gravírovanie ? 

Objednávky s možnosťou gravírovania, rovnako ako tie ostatné, odosielame a vybavujeme do 24 hodín počas pracovných dní. Výnimku tvorí rušné obdobie, ako sú napr. Vianoce, alebo dovolenkové obdobie počas leta.

O akýchkoľvek výnimkách budete vopred informovaní prostredníctvom upozornenia na hlavnej stránke. 

Cena gravírovania závisí od vybraného produktu. Vo väčšine prípadov je základné jednostranné gravírovanie poskytované zadarmo ako darček.

V prípade záujmu o obojstranné gravírovanie si môžete zvoliť príplatkovú možnosť - obojstranné gravírovanie. Pokiaľ sa táto možnosť pri produkte nenachádza, zvolený šperk nie je vhodný na gravírovanie z opačnej strany. 

V prípade akýchkoľvek nejasností, alebo iných otázok, nám napíšte správu na mail obchod@mirabile.sk .

 

3. Gravírujete aj šperky, ktoré nie sú zakúpené na vašom e-shope ? 

Áno gravírujeme. O tejto možnosti a cene gravírovania, sa informujte prosím prostredníctvom mailu obchod@mirabile.sk

4. Môžem si objednávku prebrať aj vo vašej predajni MIRABILE v Prievidzi ?

Áno, túto možnosť si môžete bezplatne zvoliť v spôsobe dopravy. Platbu je ale potrebné vykonať vopred kartou, alebo bankovým prevodom. 

5. Máte celý sortiment šperkov, ktorý som videl/a vo vašej kamennej predajni, aj na vašom e-shope ?  Nenašiel/šla som čo hľadám. 

Každý deň sa snažíme pridať niekoľko nových produktov, ale bohužiaľ nie je možné mať na e-shope každú jednu položku z našej predajne. V predajni máme veľké množstvo šperkov, ktoré máme v malom množstve a neoplatí sa ich kvôli jednému alebo dvom kusom pridávať na e-shop. 

V každom prípade, ak ste nenašli šperk ktorý hľadáte, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom mailu, alebo online chatového okna na stránke. Je možné, že hľadaný šperk môžeme mať v našej predajni v OC Korzo Prievidza . V takomto prípade Vám objednávku vytvoríme a odošleme aj mimo e-shopu. 

6. Prečo neodosielate na dobierku ?

Po viacerých zlých skúsenostiach s neprebranými zásielkami, sme túto možnosť úplne vyradili z ponuky. Veľká väčšina našich objednávok je personalizovaná, čiže upravovaná na želanie zákazníka napr. gravírovaním. Takýto neprebraný šperk je znehodnotený, a vo väčšine prípadov viac nepredajný, čím nám vznikala nemalá škoda.

Pracujeme zodpovedne, máme množstvo pozitívnych recenzií, pri ktorých si môžete overiť, že objednávka Vám bude v poriadku doručená. 

7. Viete šperk vyrobiť podľa vlastných predstáv zákazníka ?

Toto bohužiaľ nie je možné. S výrobou špecifického šperku je potrebné osloviť vášho miestneho zlatníka, alebo nájsť výrobcu na internete. Firmy ktoré pre nás vyrábajú šperky, pracujú s minimálnou objednávkou začínajúcou od 50ks vyššie. 

 8. Viete objednať šperk, podľa obrázku ktorý vám pošle zákazník ?

Pokiaľ je šperk dostupný z katalógu niektorých našich dodávateľov, áno. Ak nie, zaručiť úplne presný šperk podľa obrázku nevieme, ale môžeme Vám ponúknuť dostupnú alternatívu podľa ponuky v našej predajni, alebo podľa ponuky našich dodávateľov. Vždy sa snažíme spraviť maximum pre spokojnosť zákazníka. 

9. Mám problém s objednávkou ( neviem ju vyplniť, vyhadzuje chybu počas vyplňovania, nastal problém s platbou cez kartu atď. ) Čo mám urobiť ? Ako postupovať ?

 V prípade akéhokoľvek problému nás okamžite kontaktujte. Záleží nám na každom zákazníkovi a jeho spokojnosti. Môžete nám napísať cez online chat okno na našej stránke, poslať mail na obchod@mirabile.sk alebo zavolať na číslo +421915270750 . 

 

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie