Časté otázky

FAQ - ČASTÉ OTÁZKY

1. Aká je doba vybavenia a dodania objednávky ?

Doba vybavenia a dodania objednávky závisí od spôsobu platby a dopravy, ktorú si vyberiete. Objednávky ( SKLADOM ) vybavujeme a odosielame počas pracovných dní, do 24 hodín od prijatia platby na účet. Výnimku tvorí len rušné obdobie pred Vianocami, kedy sa doba predlžuje o 1 až 3 dni. 

Dodanie slovenskou poštou trvá zvyčajne 1-2 pracovné dni, Packetou ( Zásielkovňou ) 2-3 dni. Kuriérom slovenskej pošty zvyčajne 1 deň. 

Príklad najrýchlejšieho vybavenia a dodania : V pondelok ( najneskôr štvrtok ) si odošlete objednávku do 14:00 hod. ktorú zaplatíte kartou, a zvolíte si dodanie 1.triedou slovenskej pošty alebo kuriérom slovenskej pošty. Objednávku v rovnaký deň vybavíme a odošleme. Doručená môže byť už nasledujúci pracovný deň.

Ak si prajete objednávku odoslať na adresu osoby, ktorej chcete šperk darovať, vypíšte jej adresu dodania a upozornite nás v poznámke pri objednávke. 

2. Koľko trvá a stojí gravírovanie ? 

Objednávky s možnosťou gravírovania, rovnako ako tie ostatné, odosielame a vybavujeme do 24 hodín počas pracovných dní. Výnimku tvorí rušné obdobie, ako sú napr. Vianoce, alebo dovolenkové obdobie počas leta.

O akýchkoľvek výnimkách budete vopred informovaní prostredníctvom upozornenia na hlavnej stránke. 

Cena gravírovania závisí od vybraného produktu. Vo väčšine prípadov je základné jednostranné gravírovanie poskytované zadarmo ako darček.

V prípade záujmu o obojstranné gravírovanie si môžete zvoliť príplatkovú možnosť - obojstranné gravírovanie. Pokiaľ sa táto možnosť pri produkte nenachádza, zvolený šperk nie je vhodný na gravírovanie z opačnej strany. 

V prípade akýchkoľvek nejasností, alebo iných otázok, nám napíšte správu na mail obchod@mirabile.sk .

 

3. Gravírujete aj šperky, ktoré nie sú zakúpené na vašom e-shope ? 

Áno gravírujeme. O tejto možnosti a cene gravírovania, sa informujte prosím prostredníctvom mailu obchod@mirabile.sk

4. Môžem si objednávku prebrať aj vo vašej predajni MIRABILE v Prievidzi ?

Áno, túto možnosť si môžete bezplatne zvoliť v spôsobe dopravy. Platbu je ale potrebné vykonať vopred kartou, alebo bankovým prevodom. 

5. Máte celý sortiment šperkov, ktorý som videl/a vo vašej kamennej predajni, aj na vašom e-shope ?  Nenašiel/šla som čo hľadám. 

Každý deň sa snažíme pridať niekoľko nových produktov, ale bohužiaľ nie je možné mať na e-shope každú jednu položku z našej predajne. V predajni máme veľké množstvo šperkov, ktoré máme v malom množstve a neoplatí sa ich kvôli jednému alebo dvom kusom pridávať na e-shop. 

V každom prípade, ak ste nenašli šperk ktorý hľadáte, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom mailu, alebo online chatového okna na stránke. Je možné, že hľadaný šperk môžeme mať v našej predajni v OC Korzo Prievidza . V takomto prípade Vám objednávku vytvoríme a odošleme aj mimo e-shopu. 

6. Prečo neodosielate na dobierku ?

Po viacerých zlých skúsenostiach s neprebranými zásielkami, sme túto možnosť úplne vyradili z ponuky. Veľká väčšina našich objednávok je personalizovaná, čiže upravovaná na želanie zákazníka napr. gravírovaním. Takýto neprebraný šperk je znehodnotený, a vo väčšine prípadov viac nepredajný, čím nám vznikala nemalá škoda.

Pracujeme zodpovedne, máme množstvo pozitívnych recenzií, pri ktorých si môžete overiť, že objednávka Vám bude v poriadku doručená. 

7. Viete šperk vyrobiť podľa vlastných predstáv zákazníka ?

Toto bohužiaľ nie je možné. S výrobou špecifického šperku je potrebné osloviť vášho miestneho zlatníka, alebo nájsť výrobcu na internete. Firmy ktoré pre nás vyrábajú šperky, pracujú s minimálnou objednávkou začínajúcou od 50ks vyššie. 

 8. Viete objednať šperk, podľa obrázku ktorý vám pošle zákazník ?

Pokiaľ je šperk dostupný z katalógu niektorých našich dodávateľov, áno. Ak nie, zaručiť úplne presný šperk podľa obrázku nevieme, ale môžeme Vám ponúknuť dostupnú alternatívu podľa ponuky v našej predajni, alebo podľa ponuky našich dodávateľov. Vždy sa snažíme spraviť maximum pre spokojnosť zákazníka. 

9. Mám problém s objednávkou ( neviem ju vyplniť, vyhadzuje chybu počas vyplňovania, nastal problém s platbou cez kartu atď. ) Čo mám urobiť ? Ako postupovať ?

 V prípade akéhokoľvek problému nás okamžite kontaktujte. Záleží nám na každom zákazníkovi a jeho spokojnosti. Môžete nám napísať cez online chat okno na našej stránke, poslať mail na obchod@mirabile.sk alebo zavolať na číslo +421915270750 .