Reklamácie, vrátenie a výmena tovaru

 

Výmena tovaru

Na výmenu tovaru máte 30 dní od prevzatia zásielky .

Tovar je možné vymeniť za iný ak :

- nezodpovedá vaším predstavám, nepáčil sa obdarovanej osobe, alebo ste našli na šperku nejakú vadu, ktorú sme prehliadli pri balení objednávky. ( V prípade poškodeného šperku je potrebné vopred zaslať fotku problému na náš mail : obchod@mirabile.sk ) 

Výnimku z možnosti výmeny alebo odstúpenia od zmluvy tvorí tovar, osobitne určený pre jedného spotrebiteľa. Môže ísť napríklad o šperky, ktoré sa nejakým spôsobom upravujú pre spotrebiteľa – napríklad gravírovaním, úpravou štandardnej veľkosti, šírky a pod. Takýto tovar je jasne určený len pre konkrétneho spotrebiteľa a preto ho spotrebiteľ nemôže vymeniť !

Tovar zakúpený v e-shope  MIRABILE , nám zašlite s vyplneným formulárom (stiahnite ho nižšie v odkaze) a dokladom o kúpe (tašku,  príp. certifikát a záručný list posielať netreba, viacnásobnou prepravou sa iba znehodnotia) v poistenej listovej zásielke poštou na adresu:

OC KORZO, MIRABILE,

Nábrežná 1913/5a

Prievidza, 971 01

Sprievodný dokument k výmene tovaru na stiahnutie:

Dokument-vymena-tovaru

Výmeny  zaslané na uvedenú adresu sú vybavované do 7 pracovných dní.

Ohľadom prijatia zásielky spotrebiteľovníkov neinformujeme (odporúčame si odsledovať zásielku podľa sledovacieho/podacieho čísla). Ohľadom odoslania vám príde notifikačný e-mail. Nezodpovedáme za nedoručenie zásielky a tiež za nevyzdvihnutie zásielky z dôvodu nedoručenia oznamu o uloženej zásielke. V prípade, že zistíte že je zásielka uložená na pošte, nás prosím čo najskôr kontaktujte s pripraveným podacím číslom zásielky.

 

Vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru je možné do 14 dní od prevzatia zásielky .

Vrátenie nenoseného a mechanicky nepoškodeného tovaru si môžete nárokovať prostredníctvom odoslania tovaru spolu s dokladom o kúpe na jednu z nižšie uvedených adries . Kompletný tovar v pôvodnom balení, zašlite spolu s papierom, kde uvediete okrem udania dôvodu vrátenia (nepovinný údaj) aj číslo účtu, na ktoré Vám vrátime peniaze.

Ak bola objednávka hradená online platobnou kartou, tak je možné peniaze vrátiť priamo na účet pôvodného platiteľa bez udania IBAN-u, ale doba vrátenia peňazí sa týmto spôsobom predlžuje o 2 pracovné dni.

Peniaze vraciame späť na účet po prijatí zásielky a kontrole tovaru do 3 pracovných dní. 

Tovar nám pošlite poštou na adresu:

OC Korzo, Mirabile, Nábrežná 1915/5a, Prievidza, 97101

alebo cez Packetu na výdajné miesto : Galéria Jabloň, M.Falešníka 6, Prievidza )

Výnimku z možnosti odstúpenia od zmluvy tvorí tovar osobitne určený pre jedného spotrebiteľa. Môže ísť napríklad o šperky, ktoré sa nejakým spôsobom upravujú pre spotrebiteľa – napríklad gravírovaním, úpravou štandardnej veľkosti, šírky a pod. Takýto tovar je jasne určený len pre konkrétneho spotrebiteľa a preto ho spotrebiteľ nemôže vrátiť !

Objednávku s osobným odberom priamo na predajni je možné vrátiť iba v predajni, kde ste si ju vyzdvihli. Pred vrátením je potrebné nás vopred kontaktovať na e-mailovej adrese: obchod@mirabile.sk  a uviesť číslo objednávky.

 Ohľadom prijatia zásielky spotrebiteľov neinformujeme (odporúčame si odsledovať zásielku podľa sledovacieho čísla).

V prípade akcií a darčekov  viazaných na nákup viacerých šperkov (akcia 3 + 1 zadarmo, 4 + 1 zadarmo, 1 + 1 za polovicu atď.) je možné, v prípade záujmu o vrátenie tovaru, vrátiť iba kompletnú objednávku !

Pri vrátení časti objednávky, bude suma prepočítaná na tovar, ktorý v objednávke po vrátení zostane.

Spotrebiteľ zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s ním, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie jeho vlastností a funkčnosti. (Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov).

Spotrebiteľ má právo po prevzatí tovaru v rámci lehoty na odstúpenie od zmluvy rozbaliť a odskúšať ho podobným spôsobom, ako je to bežné pri nákupe v klasickej predajni. To znamená, že tovar môže odskúšať, aby zistil jeho základné vlastnosti a funkčnosť.

Ak však opotrebenie tovaru presahuje mieru štandardného odskúšania, napríklad ak nesie známky nosenia alebo poškodenia, obchodník má právo znížiť sumu, ktorá bude spotrebiteľovi vrátená, o čiastku zodpovedajúcu zníženej hodnote tovaru.

 

 

Reklamácia tovaru 

Na všetok tovar zakúpený v našom e-shope poskytujeme záruku 24 mesiacov ( 2 roky od dátumu zakúpenia ).

„Na všetok tovar zakúpený v našom e-shope sa vzťahuje zodpovednosť za vady po dobu 24 mesiacov od dátumu zakúpenia.

Ak sa na tovare vyskytne vada počas tejto lehoty, môžete ho reklamovať. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje na poškodenie spôsobené nesprávnym zaobchádzaním, bežným opotrebovaním (napr. mechanické poškodenie, poškriabanie, zdeformovanie) alebo poškodením povrchovej úpravy v dôsledku pôsobenia chemikálií (napr. parfumov či kozmetiky).“, môžete ho:

  • spolu s faktúrou a vyplneným sprievodným dokumentom priniesť do akejkoľvek našej predajne alebo odoslať na adresu : OC Korzo, Mirabile, Nábrežná 1915/5a, Prievidza, 971 01 alebo Packetou na výdajné miesto Galéria Jabloň, M.Falešníka 6, Prievidza, 97101 

 

O prijatí zásielky vás informovať nebudeme. Stav doručenia môžete sledovať prostredníctvom čísla zásielky na stránke spoločnosti Packeta alebo pošty. Ohľadom spätného odoslania vám zašleme notifikačný e-mail. 

 

Stiahnúť sprievodný dokument :

reklamacny-formular

 

Pokiaľ nemáte možnosť si sprievodný dokument vytlačiť, pokojne ho napíšte čitateľne rukou.

 

Ako zabaliť šperk, ktorý nám posielate?

Šperk, ktorý chcete poslať zabaľte najlepšie do pôvodnej krabičky, ktorá ochráni šperk pred prípadným ďalším poškodením pri preprave. Následne odporúčame krabičku so šperkom vložiť do bublinkovej obálky so spiatočnou adresou.